Shaarnaz Kursus Kahwin Dengan Nabila


Baru-baru ini kedengaran pelakon popular, Shaarnaz Ahmad bersama cinta hatinya, Nabila telah menghadiri kursus perkahwinan namun empunya badan, Shaarnaz menafikan dakwaan itu. Beliau juga tenang dan tidak terlalu ambil pusing apabila mendengar perkara tersebut.

Shaarnaz Kursus Kahwin Dengan Nabila



“Nabila memang sudah pergi kursus, tinggal saya sajalah belum pergi. Saya pun dah berusia 32 tahun mestilah saya mahu kahwin kan. Tetapi perancangan kahwin tu masih belum ada, insyallah mungkin tahun ini atau tahun hadapan”

“Saya tidak suka ambil pusing dan cepat melatah dengan gosip-gosip macam ni. Saya dalam industri ini pun dah lama, jadi dah biasa dah. Bagi saya asalkan mereka tak usik keluarga saya sudah cukup,” katanya kepada Rotikaya.

Jika dimbas kembali, pasangan ini satu ketika dahulu dikatakan pernah mengakhiri hubungan mereka namun dek kerana cinta yang masih utuh, mereka kembali bersatu. Katanya lagi, Nabila juga merupakan orang kuat didalam hidupnya yang sentiasa menyokong beliau dalam pelbagai aspek selain tidak membuat kepalanya berserabut.-rotikaya

Filled Under: