Sheera Iskandar Bakal Nikah Gantung Dengan Chef, Ogos Ini


Kelihatan sepi seketika daripada muncul mana-mana produk baru di kaca televisyen dan layar perak, pelakon Sheera Iskandar akhirnya mengesahkan bakal mengakhiri zaman bujangnya bersama seorang Chef, Doul Harun pada Ogos depan.


Sheera Iskandar Bakal Nikah Gantung Dengan Chef, Ogos Ini

Bagaimanapun, pelakon yang terkenal menerusi drama Halimah Jonggang ini memaklumkan dia dan pasangannya memilih bernikah gantung terlebih dahulu sebelum melangsungkan majlis persandingan mereka yang dijangka berlangsung awal tahun depan.

“Sebenarnya pihak lelaki terlebih dahulu datang merisik saya pada Mei lalu dan berbincang mahu bertunang pada Ogos depan.

“Tetapi entah bagaimana pada Ramadan baru-baru ini, tiba-tiba sahaja kedua-dua belah pihak setuju untuk kami terus bernikah sahaja dan tidak perlu membazir mengadakan majlis tunang bulan depan.

“Malah majlis itu akan diadakan secara kecil-kecilan sahaja kerana ianya hanya nikah gantung dan kami akan menjemput pihak media dan rakan-rakan yang rapat pada majlis kami nanti sahaja,” ujarnya.

Bercerita mengenai detik perkenalan dengan bakal suaminya itu, Sheera memberitahu dia dan Doul telah kenal sejak 4 tahun lalu namun mula menjadi akrab awal tahun ini.-mynewshub

Filled Under: