Punca Pelakon Iron Man Berang Angkat Kaki


Ia merupakan mimpi ngeri kepada setiap wartawan atau pengacara apabila rancangan yang dikendalikan mereka terpaksa dihentikan akibat kesilapan.


Punca Pelakon Iron Man Berang Angkat Kaki, info, terkini, pelakon hollywood, iron man

Tunggak utama Avengers: Age of Ultron, Iron Man yang dibintangi pelakon Hollywood terkenal,  Robert Downey Jr semalam mengejutkan ramai setelah bertindak meninggalkan wawancara yang sedang berlangsung kendalian pembaca berita Channel 4 Krishnan Guru-Murthy.


Insiden ini berlaku ketika Robert Downey yang berada di UK untuk mempromosikan filem terbaru lakonannya tetapi terus-menerus ditanya soalan yang pada dirinya tidak relevan dan cuba untuk merosakkan imej Robert yang kini dihormati ramai apatah lagi dengan watak Iron Man sebagai penyelamat.

Krishnan Guru-Murthy yang sememangnya terkenal sering menaikkan kemarahan selebriti yang diwawancaranya sebelum ini tidak terlepas bertanya soalan panas mengenai sejarah hitam Iron Man yang dahulunya ketagihan dadah dan pernah meringkuk didalam penjara.

Dilihat cuba memberikan amaran dengan mengingatkan tujuan utama dia berada disitu untuk mempromosikan filem Avengers: Age of Ultron  bukan bercakap mengenai sejarah hitam dalam hidup pelakon tersebut.

Momentum yang baik dilihat pada permulaan, namun apabila pelakon yang kini berusia 50 tahun  itu ditanya mengenai keadaan diri kini dan adakah sudah benar-benar berubah atau masih lagi bertarung melawan ketagihannya itu..

'I'm sorry, I really don't... what are we doing?' (Maafkan saya, saya tidak faham apa yang sedang kita buat,? Soal Robert Downey Jr beserta riak wajah yang menahan kemarahan.

Rakaman video yang sempat dirakam kan menyaksikan adegan dimana Krishnan terpinga-pinga sebaik Robert Downey bangun dan berlalu pergi sebelum meninggalkan kata-kata bahawa Krishnan cuba meniru Diane Shaw.


Sumber : murai

Filled Under: