Pendedahan Zlatan Ibrahimovic yang Mengejutkan


Zlatan Ibrahimovic mendedahkan dia akan menyertai Manchester United biarpun kelab Liga Perdana Inggeris itu belum memberi sebarang pengesahan.

Pendedahan Ibrahimovic Yang Mengejutkan

Penyerang Sweden mengumumkan perkara tersebut di laman instagram miliknya pada Khamis dengan menyatakan dia akan ke Old Trafford selepas meninggalkan Paris Saint-Germain akhir bulan lalu.

Pengakuan Ibrahimovic itu bakal mengesahkan laporan sebelum ini mengenai perpindahannya ke United sejak beberapa bulan lalu.

"Time to let the world know," . "My next destination is @manchesterunited. #iamcoming," tulisnya di laman instagram.

Pengakuan Ibrahimovic itu bakal mengesahkan laporan sebelum ini mengenai perpindahannya ke United sejak beberapa bulan lalu.

Malah sekiranya pendedahan Ibra ini disahkan kelab, dia bakal menjadi pemain terbaharu ke United di bawah pengurusan Jose Mourinho sekaligus dianggap sebagai penyatuan semula kedua-dua pihak selepas pernah bekerjasama sebelum ini.

Ibrahimovic meninggalkan PSG selepas kontraknya 2015-2016 berakhir dengan rekod menjuarai Liga 1 sepanjang empat musim di Perancis.

Selain itu, Ibra dianggap 'ayam tambatan' untuk negaranya telah membuat keputusan menggantung but dalam aksi antarabangsa selepas Sweden terkeluar daripada saingan Euro 2016.-mstar

Filled Under: