Ronaldo Mahu Tambah Zuriat, Rai Krismas Di Miami


Bintang sensasi Real Madrid, Cristiano Ronaldo didakwa sanggup meraikan sambutan Hari Krismas di Miami tanpa keluarga disisinya dalam usaha untuk menambah zuriat.


Ronaldo Mahu Tambah Zuriat, Rai Krismas Di Miami

Menurut seorang pengacara TV popular di Portugal, Eunice Cristina Morais de Carvalho, Ronaldo meninggalkan anaknya, Cristianinho bersama ibunya, Dolores di Portugal supaya dia boleh mengatur temujanji mengenai proses untuk mendapatkan anak kedua.

Pemain berusia 30 tahun itu pernah menyatakan hasrat untuk mempunyai 'lima hingga enam' lagi anak dalam satu temubual bersma sebuah majalah, FHM baru-baru ini.

"Saya fikir saya berada dalam keadaan baik untuk mempunyai ramai anak, jadi saya mahukannya. Mari cari wanita yang sesuai," katanya dalam temubual itu.


Ronaldo Mahu Tambah Zuriat, Rai Krismas Di Miami

Ronaldo turut mendedahkan anaknya yang sudah berusia lima tahun dilahirkan di sebuah klinik swasta di Amerika Syarikat dengan kerjasama dua ibu tumpang warga Mexico.

Malah Dolores turut mengakui mengambil Cristianinho dari sebuah hospital di Florida.

Spekulasi Ronaldo berusaha untuk mendapatkan anak kedua timbul selepas beliau memutuskan untuk tidak bersama dengan keluarga meraikan sambutan Krismas.

Cristiano dilihat mendapat layanan VIP dan bersantai di sebuah hotel mewah di Miami.

Pada Krismas tahun lalu, Ronaldo menghabiskan masa bersama anak dan bekas kekasihnya Irina Shayk.

"Hanya satu sebab kukuh yang menyebabkan Ronaldo sanggup berjauhan dari Cristianinho pada Krismas.

"Krismas lalu dia bersama dengan bekas kekasih dan anaknya. Tahun ini dia meraikan Krismas seorang diri di Miami," kata Carvalho.

Malah, katanya, Cristiano sering memberitahu mahukan seorang lagi zuriat.

"Cristiano membuat urusan temujanji mengenai anak kedua itu," dakwa Carvalho.-mstar

Filled Under: