Cium Mulut Memang Amalan Kami Di Rumah – Ozlyn


Aksi tersebut dianggap tidak sopan kerana ia disiarkan secara langsung dan turut mempunyai penonton yang terdiri daripada remaja.

Cium Mulut Memang Amalan Kami Di Rumah – Ozlyn, info, terkini, hiburan, sensasi, kontroversi, johan dan ozlyn

Susulan perkara tersebut, Ozlyn pula telah tampil dan memberitahu beliau merasa bangga dengan tindakan spontan suaminya dan menyifatkan perkara tersebut adalah rutin biasa mereka berdua untuk menunjukkan rasa kasih dan sayang.


Mungkin orang ramai menganggap aksi itu keterlaluan tapi bagi kami itu biasa sebab memang jadi amalan kami di rumah sebagai cara kami tunjukkan kasih sayang dan bermanja.

Malah, amalan itu juga diamalkan terhadap anak-anak. Di rumah, misalnya kalau saya sedang lipat baju, Johan panggil saya dan dia nak saya cium dia. Malah anak saya yang sudah berusia 10 tahun, kalau dia mahu keluar rumah selepas dia minta izin dan dia akan cium papanya dulu.


Cium Mulut Memang Amalan Kami Di Rumah – Ozlyn, info, terkini, hiburan, sensasi, kontroversi, johan dan ozlyn

Persoalan yang bermain di fikiran Ozlyn juga ada betulnya. Kadang-kadang masyarat suka memberikan komen berlebihan terhadap mereka yang berkahwin tetapi terus senyap seribu bahasa apabila tidak mengkritik kemesraan mereka yang masih belum punya apa-apa ikatan. Keyboard warrior la katakan..


Sumber : beautifulnara

Filled Under: