Tudung Harga RM10 Ribu, Inilah Wajah Sebenar Pembeli


Kini sudah menjadi trend apabila kita lihat ramai wanita yang menceburi bidang perniagaan dengan menjual tudung dengan pelbagai gaya. Sama seperti pelakon Neelofa yang turut mengeluarkan jenama tudung sendiri sehingga beliau digelar sebagai jutawan muda. 

Tudung Harga RM10 Ribu, Inilah Wajah Sebenar Pembeli

Malah, harga tudung Neelofar juga agak mahal. Namun, yang mengejutkan netizen apabila Tudung Bawal Exclusive telah mengeluarkan satu tudung bawal yang paling mahal dengan harga RM10 ribu. Menerusi laman Facebook mereka, tudung paling Mahal di Malaysia yang berharga RM10 ribu telah pun terjual. 

Tudung tersebut dihiasi dengan batu permata Swarovski. Lagi banyak batu permata, lagi mahal harga tudung tersebut Bahkan, harga Tudung Bawal Exclusive bermula harga RM45.60 hingga ke Ribuan Ringgit. Namun, yang tidak sedap didengar apabila rata-rata netizen mengkritik pembeli tersebut kerana dianggap membazir. 


Tudung Harga RM10 Ribu, Inilah Wajah Sebenar Pembeli

Malah, ada di antara mereka mengatakan lebih baik membantu golongan susah dari menghabiskan duit dari membeli tudung yang mahal itu. Inilah wajah sebenar pembeli tudung paling mahal di Malaysia yang dikenali sebagai Puan Nurul Asmat. Apapun, setiap orang ada keinginan masing-masing. Fikir yang baik-baik aje.-penggaliilmudunia

Filled Under: