‘Cemburu’ Dengan Kemesraan Pasangan Pengasas D’Herbs


Meskinpun media sosial tempatan viral dengan kisah-kisah selebriti kahwin dua, pelakon baharu cuba rampas suami artis senior dan macam-macam lagi, namun yang ini agak berbeza pula.


‘Cemburu’ Dengan Kemesraan Pasangan Pengasas D’Herbs

Kisah kebahagiaan rumah tangga pengasas produk kecantikan tempatan D’Herbs iaitu Datuk Aliff Syukri ini malah dikongsikan oleh seorang pengguna Facebook iaitu Axie Moleq.

‘Cemburu’ Dengan Kemesraan Pasangan Pengasas D’Herbs

Menurut individu berkenaan, dia begitu senang sekali melihat tingkah laku Abang Terlajak Laris dengan isterinya, Datin Nur Shahida yang sentiasa tampil mesra dan bahagia sebagai sepasang suami isteri.

Jelasnya lagi, dia kagum dengan Aliff Syukri kerana tahu menghargai dan menghormati isterinya dan begitu juga sebalik. Malah pasangan ini sanggup bersama-sama dalam keadaan senang mahupun susah.


“Sebab dia tau hargai isteri dia yang dari susah sampai jadi jutawan. Dia tak cari lain tapi dia grooming isteri dia jadi kurus, jadi cantik, jadi bergaya.

“Dia tau bezakan antara wanita yang bersamanya semasa susah dengan wanita yang mungkin bersamanya sesudah senang. Jarang2 nak jumpa lelaki spesies ni dah. Kategori rare,” tulisnya.

Umum mengetahui kisah perjalanan hidup Aliff Syukri dan isterinya daripada seorang ‘nobody’ kepada ‘somebody‘. Namun perhubungan mereka sebagai pasangan suami isteri tetap utuh malah bertambah ceria lagi.

Difahamkan, Nur Shahida merupakan anak kepada seorang penjual soya dan pernah menginap di sebuah flat yang terletak di Sentul.

Namanya melonjak naik setelah menyertai sebuah kumpulan nasyid dan membintangi sebuah iklan syampu tempatan.

‘Cemburu’ Dengan Kemesraan Pasangan Pengasas D’Herbs

Meskipun pernah terpalit dengan desas-desus mengatakan rumah tangga mereka goyah namun pasangan ini bangkit membuktikan sebaliknya.

Buktinya, banyak foto mesra mereka bersama dikongsikan melalui Instagram peribadi masing-masing.

Selain menyatakan kekaguman kepada pengasas D’Herbs ini, Axie Moleq juga menempelak ‘individu’ bernama lelaki yang tidak tahu menghargai kehadiran seorang isteri apabila sanggup menduakan isteri mereka.

“Sekali dia bersuara nampak macam pondan tapi actually he is real man tidak macam orang tu dah dua pun tidak cukup, kalau ye pun mampu, deeply hati perempuan manalah yang tidak terguris walau secalit kan,” luahnya.-mynewshub

Filled Under: