Muzik Video Kanye Papar Imej ‘Bogel’ Trump, Taylor Swift


Penyanyi dan rapper terkenal, Kanye West sekali lagi menggemparkan industri hiburan antarabangsa apabila tampil dengan muzik video provokatif memaparkan imej beberapa kenamaan dan selebriti dalam keadaan telanjang bulat.

Muzik Video Kanye Papar Imej ‘Bogel’ Trump, Taylor Swift

Potret seramai 12 selebriti termasuk dirinya berbaring bogel di atas sebuah katil itu merupakan antara kandungan ‘menarik’ dalam muzik video single terbaharunya, Famous.

Antara selebriti yang telah ‘dibogelkan’ ialah isterinya sendiri, Kim Kardashian West, Taylor Swift, Donald Trump, Bill Cosby, George W. Bush, Caitlyn Jenner, Rihanna dan Chris Brown.

Gambar aksi bogel itu dipercayai dilakukan dengan bantuan imej komputer tetapi tidak dapat dipastikan sama ada Kanye ada meminta keizinan terlebih dahulu daripada mana-mana selebriti yang terlibat untuk menerbitkan mereka dalam keadaan bertelanjang bulat seperti itu.

Antara selebriti lain yang turut termasuk dalam gambar itu ialah Ketua Editor majalah Vogue edisi Amerika Syarikat, Anna Wintour serta bekas kekasih Kanye dan Kim iaitu Amber Rose dan Ray J. – MYNEWSHUB

Filled Under: