Kerana Semakin Mewah, Syafie Naswip Kini Dah Mula Derhaka?


Aktor remaja popular, Syafie Naswip dikhabarkan telah semakin besar kepada dan derhaka terhadap ibunya baru-baru ini.


Kerana Semakin Mewah, Syafie Naswip Kini Dah Mula Derhaka?

Pemenang dua kali kategori Pelakon Pembantu Lelaki Terbaik di Festival Filem Malaysia ke 22 & 25 itu dikatakan mula bersikap angkuh dengan kemewahan yang dimiliki menerusi popularitinya kebelakangan ini.

Mengikut satu sumber, Syafie dikhabarkan enggan memberikan sebahagian wang yang dimiliki kepada ibunya dan telah lupa asal-usul mereka yang satu ketika dahulu hidup serba kekurangan.

Tindakan kurang ajar dan derhaka Syafie itu sememangnya tidak patut kerana sebelum ini Syafie dilihat sebagai seorang yang sentiasa merendah diri dan bersopan santun.

Perubahan mendadak aktor itu yang mula dikenali menerusi filem Mukhsin itu pasti akan mengejutkan ramai pihak dan peminatnya sendiri.

Tapi itu bukanlah realiti, sebaliknya sifat derhaka Syafie ini hanyalah watak lakonannya dalam siri terbaru episod Tanah Kubur musim ke 14 yang akan bersiaran pada Jumaat ini jam 7.30 malam.

Dalam episode tersebut, Syafie memegang watak sebagai Rusdi, seorang pemuda yang derhaka kepada ibunya yang mana watak tersebut dipegang oleh Khatijah Tan.

Rusdi yang telah mendapat peluang mengerjakan umrah bersikap biadap kepada ibunya kerana kemewahan yang dimiliki.

Apakah balasan yang bakal diterima Rusdi dalam Tanah Kubur kali ini, sama-sama kita saksikan Tanah Kubur, 25 September 2015, 7.30 malam di Astro Oasis dan Maya HD (135).-astrogempak

Filled Under: