Isu Tinggal Anak Tahfiz: Penjelasan Bas Famira Travel


Rentetan dari isu pelajar tahfiz ditinggalkan di tepi jalan, berderet-deret netizen masuk Fan Page Famira Travel & Tours disebabkan rasa bengang terhadap mereka. Berikut adalah penjelasan Bas Famira Travel;


Isu Tinggal Anak Tahfiz: Penjelasan Bas Famira Travel, info, terkini, berita, sensasi,

Ini kes auta belaka. Customer penipu besar,putar belit cerita. Ini Ustazah Durratun Naim pun lidah bercabang. Mahu tahu cerita sebenar tanya saya.

Kes 1
Dari Jitra sampai Melaka ustaz itu haram nak ambil no telifon driver.buat sombong dan cakap gitu-gitu sahaja,. Sampai Melaka masa lunch tadi Ustaz dan murid-murid turun lunch, pelawa driver pun tidak. Jadi driver pergilah makan kat kedai seberang jalan. Bila siap mereka datang kat bas tetapi driver bas tak ada. Nak call tak ada no telifon,Tunggu tak lama lepas itu diver datang terus kena maki. Driver Ok (lurus Bendol)

Kes 2
Ustaz kurang ajar ini duduk seat depan belakang driver. Letak kaki atas partition , driver nampak melalui cermin pastu tegur cara itu tak elok. Dia kata driver banyak dekat melaka ini.

Kes 3
Driver lurus bendul ini dah kena maki ikutkan jer cakap ustaz yang bodoh itu, dia pun p turunkan mereka dekat melaka sentral macam ustaz itu suruh, lepas dah turun apa lagi, dia bla lahh


Isu Tinggal Anak Tahfiz: Penjelasan Bas Famira Travel, info, terkini, berita, sensasi,

Ustaz itu ingat ada bas 24Jam dekat melaka balik jitra. Sampai sana malam baru ada bas. Jadi seorang hamba Allah ini tolong bawakan budak-budak ini naik lori pergi homestay dekat situ.

Kes DVD dangdut memang ada masa perjalanan malam nak pergi tetapi tidak ada kaitan pun. driver pasang slow sahaja tengah malam untuk halwa telingarnya dengar sebab dia drive seorang diri takut tertidur. Ustaz itu pulak suruh tutup sebab dia mahu tidur. Maklumlah dia dok depan.


Isu Tinggal Anak Tahfiz: Penjelasan Bas Famira Travel, info, terkini, berita, sensasi,

Ustazah Bangang itu putar belit cerita. Driver itu bukan tinggalkan mereka di dalam hutan tetapi kat stesen bas. Bukan dia yang nak tinggalkan tetapi ustaz itu yang suruh tinggalkan mereka di situ. - beritapremium.com

Filled Under: