Zain Saidin Kurang Selesa Digelar Duta Ubat Kuat


Walaupun diberi tanggungjawab sebagai duta bagi sebuah produk kesihatan tenaga batin, namun Zain Saidin dikatakan agak kurang selesa apabila sesetengah pihak media menggunakan istilah ubat kuat kerana berpendapat ia kurang tepat. Malah bukan satu kesalahan bagi suami kepada Rozita Che Wan, 42, itu mempromosi produk tersebut, hanya apabila ia dikaitkan dengan tenaga batin atau kemampuan seks, kisah itu menjadi menarik untuk dibahaskan sehingga dirinya digelar duta ubat kuat. Hummm


Zain Saidin Kurang Selesa Digelar Duta Ubat Kuat, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, zain saidin

Pada hakikatnya, Zain Saidin menerima tawaran produk yang dikenali sebagai Pesona Rugosa itu untuk membantu menurunkan kadar perceraian dalam kalangan masyarakat kita.
Secara tidak langsung ia memberi persepsi bahawa dalam rumah tangga, hubungan seks yang baik menjadi salah satu faktor penting untuk kekal bahagia.

Zain Saidin Kurang Selesa Digelar Duta Ubat Kuat, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, zain saidin

Bila dikatakan menjadi duta memang la meletop kan? tetapi agak kurang senang apabila ada beberapa media yang melabelkannya sebagai duta dan ikon kepada produk ubat kuat.

Zain Saidin yang lebih gemar menggunakan istilah duta kepada produk memulihkan tenaga batin, bukannya ‘menjual’ dirinya sebagai pelaris ubat seks. Tak kisah la orang nak kata apa, janji isteri sentiasa sayang.

Sumber : gosipmalaysia

Filled Under: