Hanez Suraya Bengang Dengan Blog Hiburan Di Instagram


Memang bikin panas sebuah blog hiburan apabila memuat naik gambar Hanez Suraya bersama sebuah kereta dengan kaspyen ‘bakal berkahwin, Hanez Suraya terima audi‘. Perkara tersebut dianggap bahan jenaka bagi blog hiburan RotiKaya namun bagi Hanez Suraya sendiri perkara tersebut bukannya suatu jenaka dan boleh menimbulkan fitnah terhadap dirinya.


Hanez Suraya Bengang Dengan Blog Hiburan Di Instagram, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, kontroversi, hanez suraya

Sebelum ini penulis ada terbaca sebuah artikel di sebuah laman hiburan yang Hanez Suraya mendapat kereta Audi sebagai hadiah perkahwinan. Hati terus meronta-ronta untuk membacanya, betul ke dengan gosip tersebut. Bila dah terjah rupanya dapat kereta mainan, boleh pula mereka salah tafsirkan. Kesian pula dengan selebriti yang bernama Hanez Suraya. Humm ‘Hanez Suraya Dan Romie Percepat Tarikh Kahwin‘ bakal bernikah pada 14 Mac nanti di Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin, Putrajaya. Sebelum ini pasangan ‘Hanez Suraya Dan Romie Bertunang‘ telah ‘Undang Pelbagai Komen Negatif’ dari pelbagai pihak.

Hanez Suraya Bengang Dengan Blog Hiburan Di Instagram, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, kontroversi, hanez suraya

    “Jangan seronok sgt sampai boleh menjadi 1 bahan fitnah ya.. Ini x kelakar!!”

Kalau dahulu ramai yang bengang dan tidak berpuas hati dengan Hanez Suraya kerana mempunyai skandal dengan suami orang, kini giliran Hanez Suraya bengang dengan mereka yang tidak bertangungjawab kerana cuba memfitnah dirinya. Mungkin bagi mereka perkara tersebut hanya gurauan semata-mata namun bagi Hanez Suraya sendiri ianya boleh mencemarkan nama baiknya. Mungkin Hanez Suraya kini tidak mahukan kontroversi sebelum berkahwin dan cuba membersihkan namanya daripada industri hiburan kerana sebelum ini nama Hanez Suraya tercalit pelbagai kontroversi yang kurang enak didengar.

Selepas ini untuk mana-mana blog hiburan harus lah peka dengan setiap maklumat yang bakal disebarkan takut nanti mengguris perasaan mereka yang tidak bersalah. Isskkk, dah la tidak lama lagi Hanez Suraya bakal melangsungkan perkahwinan dan ‘Hanez Suraya Pilih WanPa Untuk Baju Kahwin‘. Semua dah tidak sabar melihat Hanez Suraya menjadi ratu sehari, jangan stress sangat tau nanti hilang pula seri pengantin.
Hanez Suraya Bengang Dengan Blog Hiburan Di Instagram, info, terkini, hiburan, sensasi, gosip, kontroversi, hanez suraya

Rasanya dengan perkara ini boleh menaikkan nama Hanez Suraya kembali kalau tidak pasti ramai telah melupakan selebriti yang pernah popular suatu ketika dulu . Melonjakkan kembali nama Hanez suraya itu adalah tujuan sebenar blog-blog hiburan, tanpa mereka rasanya nama Hanez Suraya tidak lagi disebut dalam industri hiburan.

Sumber : gosipmalaysia.com

Filled Under: