Rakaman Visual Suara Sebenar Kotak Hitam MH17 Didedahkan


Tv Russia siarkan rakaman suara sebenar kotak hitam MH17 dan bagaimana saintis Russia membuktikan jet pejuang Ukraine SU-25 tembak jatuh MH17.Sila baca Translate berita Russia dalam bahasa Malaysia di bawah..

TV Rusia Secara tidak sengaja menunjukkan MH17 Telah di tembak jet pejuang ukraine.

Oleh Eliot Higgins

Sesiapa yang telah mengikuti perdebatan yang menenggak daripada MH17 akan tahu satu perdebatan adalah senjata yang digunakan untuk turun MH17. Di satu pihak anda mempunyai orang-orang yang mengatakan bahawa ia adalah kebanyakannya mungkin peluru berpandu yang dilancarkan oleh Buk peluru berpandu pelancar, dan pada orang-orang lain yang mendakwa ia adalah meriam dari api jet. Secara umumnya tuntutan pertama digunakan untuk menghubungkan pemisah kepada menenggak daripada MH17, sementara yang kedua digunakan untuk menuntut kerajaan Ukraine bertanggungjawab.


Suara Sebenar Kotak Hitam MH17 Didedahkan, info, terkini, sensasi,berita, MH17, TV Russia

Televisyen Rusia akan hari ini menyiarkan laporan khas, dipratonton di Dmitry Kiselyov ini Вести недели (Berita Minggu) program pada 5 Oktober. Dmitry Kiselyov sangat terkenal di Rusia, dan tahun lepas adalah dilantik oleh Vladimir Putin sebagai ketua Rusia milik kerajaan agensi baru rasmi antarabangsa berita Rossiya Segodnya.

Dibentangkan oleh Arkady Mamontov, seorang wartawan Rusia yang tahun lepas berkaitan kejadian Chelyabinsk Meteorit untuk aktivisme gay, ia berjanji untuk meneroka menenggak daripada MH17 secara mendalam, dan dalam pratonton mereka menunjukkan panjang mereka telah pergi ke dalam penyiasatan mereka dengan mengatur untuk mempunyai satu latihan kebakaran hidup untuk menguji api meriam pada kapal terbang.

Pertama kami ditunjukkan lubang masuk yang dibuat oleh api meriam, beberapa lubang saiz yang konsisten dan bentuk.

Seterusnya, bahagian lain pesawat, di mana bersama-sama dengan lubang keluar yang lebih besar kami, terdapat juga lubang lebih kecil daripada pelbagai bentuk dan saiz.

Jadi di sini kita mempunyai corak kerosakan ditubuhkan, berbentuk konsisten dan lubang masuk dan bersaiz yang sama lubang keluar berbentuk dikelilingi oleh lubang keluar yang lebih kecil daripada pelbagai bentuk dan saiz. Bahkan ada pukulan perbandingan bangkai MH17 untuk menunjukkan bagaimana rapat kerosakan perlawanan.

Walau bagaimanapun, ada banyak gambar bangkai MH17 disiarkan dalam talian, dan beberapa ini menunjukkan contoh yang jelas kerosakan awal dilakukan untuk MH17 apabila ia adalah hit pertama. Panel ini, dari atas dan di belakang tingkap dek penerbangan (dibincangkan di sini dengan panjang lebar), menunjukkan contoh yang jelas lubang masuk yang datang dari luar pesawat.

Ia adalah jelas bahawa tidak seperti lubang catatan dalam video Rusia, lubang ini adalah pelbagai bentuk dan saiz. Imej ini menunjukkan panel penuh dengan banyak lagi titik penembusan.

Ia juga diperhatikan bahawa kebanyakan senario meriam 30mm melibatkan pesawat menyerang datang dari bawah, biasanya dari belakang, namun gambar di atas dengan jelas menunjukkan kesan yang datang dari atas dek penerbangan.

Satu lagi contoh lubang kemasukan MH17 datang dari ANNA Berita, saluran berita bahasa Rusia tertanam dengan puak pemisah di Ukraine. Dalam video ini, mereka dibawa melawat bangkai oleh kumpulan pemisah, di mana mereka menunjukkan bahagian kapal udara itu ia isclaimed dilanda api meriam. Berikut adalah imej dari video yang menunjukkan lubang masuk.

Kami mendapatkan rasa saiz lubang ini dalam imej ini.

Ini adalah apa yang didakwa sebagai lubang masuk dari api meriam, tetapi seperti yang kita lihat, berbanding dengan TV sekeping Rusia pada kerosakan yang dilakukan untuk MH17 ada perbezaan saiz besar.

Ia adalah mungkin untuk memastikan bahawa panel dalam video ANNA Berita berada pada kedudukan di atas tingkap meja penerbangan, di sebelah sisi kanan pesawat (butiran di sini), oleh itu, seperti contoh sebelum ini, ini menunjukkan tembakan meriam dari bawah dan / atau di belakang pesawat tidak boleh menyebabkan kerosakan ini.

Terima kasih kepada kerja saluran Rusia, kita kini mempunyai peluang yang jarang untuk membandingkan kerosakan dari api meriam pada kapal terbang kepada kerosakan yang dilakukan untuk MH17. Berdasarkan ujian saluran Rusia sendiri ia kelihatan jelas bahawa lubang masuk yang boleh dilihat dalam contoh-contoh di atas tidak sepadan apa yang ditunjukkan dalam ujian saluran Rusia sendiri. Ia seolah-olah bahawa bukannya membuktikan MH17 telah ditembak jatuh oleh api meriam kerana mereka mendakwa, mereka telah mengemukakan bukti bahawa ia bukan secara tidak sengaja.

Artikel Terdahulu : Lagi Kes Buli Jalan Raya : Myvi vs Hilux Milik Kerajaan


Sumber : FB Azahar

Filled Under: