Faye Kusairi Minta Elly Mazlein Tarik Balik Tuduhan


Jika sebelum ini Elly Mazlien pernah mengeluarkan satu kenyataan mengaitkan seorang pelakon muda, Faye Kusairi sebagai punca penceraian beliau dan bekas suami, Azmi Hatta. Terbaru, Faye menafikan sekerasnya tuduhan itu serta meminta Elly untuk tampil menarik balik tuduhan tersebut dan memohon maaf kepadanya.
Faye Kusairi Minta Elly Mazlein Tarik Balik Tuduhan

“Dia tidak meminta maaf pun dan tidak menjawab permintaan saya itu, tetapi apabila dia cakap tidak menuduh siapa-siapa maksudnya saya bukanlah puncanya”

“Niat saya cuma ingin melindungi keluarga daripada cemuhan masyarakat dan menegakkan kebenaran yang saya bukan punca kes cerainya itu. Hal lain pula, anda perlu bertanya dengan peguam saya. Buat masa ini, saya belum ada masa untuk berjumpa atau berbincang dengan peguam lagi. Saya akan fikirkannya nanti,” katanya kepada Harian Metro.

Selain itu, tambahnya lagi keadaan Elly yang sedang sedih dan tertekan setelah apa yang berlaku, lebih-lebih lagi didalam tempoh berpantang mungkin membuatkannya senang dipengaruhi oleh orang lain sehingga menuduhnya sebagai punca penceraian mereka.

Faye Kusairi didalam kenyataan yang sama turut memberi tempoh selama dua bulan kepada Elly untuk menarik balik tuduhan yang dianggap sebagai fitnah kepadanya. Namun jika Elly gagal berbuat demikian, beliau tidak akan teragak-agak merancang untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap pelakon itu.

Sementara itu apabila ditanyakan sejauh mana hubungan yang terjalin diantara beliau dan Azmi, Faye menjawab bahawa ia hanyalah sekadar hubungan profesional diantara seorang pelakon dan seorang pengarah di lokasi penggambaran drama dan tidak lebih daripada itu.-rotikaya

Filled Under: